.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نهمین ملاقات مردمی استاندار با مردم نکا آغاز شد

استاندار مازندران، معاونان و مدیران ستادی استانداری و اجرایی مازندران در نهمین سفر شهرستانی خود در دولت دهم، از صبح جمعه میهمان مردم شهید پرور نکاء هستند.

سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران به همراه معاونان، مدیران ستادی و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان از نخستین ساعات روز جمعه در مصلی جمعه شهرستان نکاء دیدار مردمی و چهره به چهره برای رفع مشکلات مردم منطقه دارند.

این نهمین دیدار شهرستانی استاندار مازندران و مدیران استانی با سطح وسیع در دولت دهم بوده که به ابتکار طاهایی در طول یک سال تصدی وی بر مسند استانداری مازندران اجرایی می شود.

اشتغال، مسکن، تسهیلات بانکی، تسهیلات حمایتی، مشکلات حمل و نقلی و ترافیک، توسعه زیرساخت های عمرانی عمده موضوعات مطروحه در ملاقات عمومی مردم شهرستان های استان با استاندار و مدیران اجرایی است.

ملاقات عمومی استاندار مازندران و مسئولان استانی در بخش نخست تا نماز ظهر و عصر ادامه داشته و در نوبت عصر تا نماز مغرب و عشاء ادامه دارد.

طاهایی استاندار مازندران بیستم آبان ماه 88 بر مسند استانداری مازندران نشسته است.

تاکنون ملاقات عمومی مردم مازندران در دوران تصدی استانداری در شهرستان های رامسر، تنکابن، بهشهر، گلوگاه، سوادکوه، قائم شهر، ساری، چالوس و نکاء برگزار شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.